Gratis download: 7 effectieve manieren voor opleiders om kosten te besparen en tegelijkertijd controle te behouden

Zorg voor efficiënte communicatie tussen cursisten, docenten en je backoffice zonder de inzet van verschillende softwaresystemen 
 
Brochure Mentor 7 effectieve manieren

Dit is hoe je controle behoudt door alle informatie overzichtelijk op één plek te hebben.

Je herkent het vast wel… Je bent met je opleidingsbedrijf aan het schakelen tussen allerlei verschillende systemen met elk hun eigen voordelen. In eerste instantie lijkt dit misschien goed, maar hoe fijn zou het zijn als alles op één plek geregeld kon worden?

Mentor is hiervoor dé oplossing. Wij zijn de alles-in-één softwareoplossing voor alle opleiders. Met onze gebruiksvriendelijke interface kun je moeiteloos mailen, factureren, inschrijvingen beheren, online lesgeven en nog veel meer. Geen gedoe meer met het schakelen tussen verschillende systemen, waarbij je telkens het overzicht dreigt te verliezen.

Mentor creëert niet alleen overzicht, maar zorgt ook voor maandelijkse kostenbesparing. Kortom, geen verspilde tijd en geen onnodige complexiteit. Wil je zelf ervaren hoe Mentor jouw werk gemakkelijker maakt en weer zorgt voor rust en overzicht, zodat jij grip houdt op je dagelijkse taken? Download dan nu onze gratis brochure en ontdek de rust die Mentor jou kan brengen.

Dankzij ons geïntegreerde systeem heb je direct toegang tot al je projecten, deelnemers, taken en documenten op één centrale locatie, waardoor je efficiënter kunt werken en beter kunt samenwerken.

Ben jij ook klaar voor meer rust en overzicht?