Volledig geautomatiseerde inschrijf- en opleidingsadministratie software
Voor efficiënte opleiders die willen groeien!

Voor efficiënte opleiders die willen groeien!
Mentor neemt de administratieve last uit handen met een compleet en geautomatiseerd platform. Dankzij slimme automatisering en een overzichtelijke werkomgeving bespaar je tijd, minimaliseer je fouten en houd je altijd grip op je processen.
Het inschrijfproces is vaak een tijdrovende klus, waarbij fouten snel gemaakt worden. Mentor neemt dit bijna volledig uit handen door inschrijvingen slim te automatiseren.
Cursisten zien alleen de catalogus waarvoor ze in aanmerking komen, waardoor elke inschrijving direct correct is. Betalingen worden automatisch verwerkt via Mollie of budgetregelingen, en inschrijvingen worden naadloos gekoppeld aan de opleidingsadministratie. Dit bespaart veel tijd, maar voorkomt ook miscommunicatie en handmatige controles.
Met Mentor verloopt elke inschrijving soepel, foutloos en efficiënt.
Een gestructureerde opleidingsadministratie is essentieel voor een soepel verloop van cursussen en trainingen.
Mentor centraliseert alle gegevens in één overzichtelijk systeem, zodat je altijd real-time inzicht hebt in inschrijvingen, planningen, deelnemers, financiën en meer. Handmatige administratie en losse spreadsheets wil je geen tijd meer aan besteden.
Werk efficiënter, maak onderbouwde keuzes en houd moeiteloos controle over je volledige opleidingsadministratie.
Goed lesmateriaal is de basis van iedere opleiding. Beheer al je cursusinhoud op één centrale plek, van digitale lesmaterialen tot assessments en certificering, Dankzij de geïntegreerde leeromgeving kunnen cursisten eenvoudig toegang krijgen tot lesmateriaal, terwijl docenten en trainers moeiteloos content kunnen toevoegen, organiseren en actualiseren.
Of je nu fysieke, online of blended learning aanbiedt. Mentor zorgt ervoor dat jij jouw lesmaterialen altijd makkelijk up-to-date, toegankelijk en gestructureerd kan houden. Zo besteed je minder tijd aan beheer van je content.
Financiële prcessen binnen een opleidingsinstituut kunnen complex en tijdrovend zijn. Mentor automatiseert het betalingsproces van facturatie tot subsidieafhandeling, zodat je altijd grip houdt op je financiën. Betalingen worden direct verwerkt en gekoppeld aan inschrijvingen terwijl kortingen en budgetten automatisch worden toegepast. Vervolgens kunnen alle financiële gegevens makkelijk gekoppeld worden met jouw boekhoudpakket. Dit voorkomt fouten, bespaart tijd en zorgt ervoor dat je financiële administratie up-to-date is.
Elke opleider is uniek, daarom nemen in een kennismakingsgesprek de tijd om te begrijpen wat jouw specifieke wensen en uitdagingen zijn. In een volgend gesprek laten we in een demo zien hoe Mentor werkt en hoe het platform jouw processen kan optimaliseren.
Op basis van jouw behoeften richten we het platform samen in. We zorgen ervoor dat alle processen soepel verlopen. Met onze training en ondersteuning maak je een vliegende start en kan je direct efficiënter te werk gaan.
Zodra alles is ingericht, ervaar je direct de voordelen. Inschrijvingen verlopen automatisch, administratie wordt overzichtelijk en financiële processen zijn slim geregeld. Zo bespaar je tijd en kun jij je volledig richten op wat echt belangrijk is!
Wij begrijpen dat een tijdrovend administratief proces jouw ambities in de weg kan staan. Daarom hebben we, met onze jarenlange expertise in post-initieel onderwijs, Mentor ontwikkeld: Een software oplossing die universiteiten helpt hun administratieve processen te stroomlijnen. Deze bewezen oplossing is nu schaalbaar gemaakt voor elke opleider.
Met Mentor automatiseer en optimaliseer je administratieve processen zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is.